Skip to content

Articole noi pe site

17 August 2007

Am pus deja pe site aproape tot ce s-a scris in tabara de jurnalisica. Sunt toate pe aceeasi pagina, dar se poate naviga usor in ea. Intra la:

http://paltinis.cuvantulscris.org.ro/jdirect.htm

Exista cateva articole foarte reusite, care trebuie citite.  Avem in spatiul evanghelic si talent si hotarare de a realiza, ceea ce e foarte bine. Oricum, tabara a meritat efortul.

Daca voi avea timp voi pune si o parte din prezentari pe site, dar nu promit.

Intre timp a mai aparut un blog. Vizitati-l: http://carpediem-beny.blogspot.com/

Uite-o poza din tabara asa, ca sa salivati:

2007_3673.jpg

5 comentarii leave one →
  1. marius permalink
    18 August 2007 7:47 pm

    adevarat ca te-am vazut vineri 17.08. la Humanitas Joc Secund sau mi se paru? 🙂

  2. Daniel Bulzan permalink*
    18 August 2007 8:05 pm

    Da, am fost. Cu Teo si Clau. O sa-i descoperi si pe ei in pozele de pe site. Lucrezi acolo? Sau erai in trecere?

  3. marius permalink
    18 August 2007 9:00 pm

    🙂 pai eu le-am zis ca nu avem cartea aia de Jean-Luc Marion. 🙂

  4. marius permalink
    20 August 2007 6:44 am

    te invit la o cafea, cand doresti. 🙂

  5. 6 Octombrie 2007 9:45 am

    Si inca un blog „nascut” dupa tabara de la Paltinis: http://lothlorien-elbereth.blogspot.com/

Lasă un răspuns

